BLOG

50014512_1457458154389110_4917910782835949568_o

Moda a biznes- kolejna edycja konferencji poświęconej branży mody.

15 lutego 2019
Anna Gołuńska
23 lutego 2018 r. (sobota) w godz. 12.00- 16.00po raz trzeci odbędzie się we Wrocławiu konferencja o tematyce modowej, będącej częścią wydarzenia Project Fashion Day. Organizatorem jest agencja modelingowa Spot Management oraz salon Empik w Renomie. Project Fashion Dayto jedyne takie wydarzenie na Dolnym Śląsku. To event poświęcony modzie. W ramach tego przedsięwzięcia odbywają się konferencje, pokazy mody i warsztaty. Celem konferencji „Moda a biznes” jest wymiana informacji i doświadczeń związanych z funkcjonowaniem w branży modowej. Organizatorom zależy na tym, aby pokazać, że moda to nie tylko dobry wygląd, ale przede wszystkim dziedzina wymagająca dokształcania oraz specjalistycznej wiedzy. Ich celem...
Więcej
Zrzut ekranu 2018-10-25 o 15.37.35

Dlaczego warto zatrudnić agencję marketingową do prowadzenia kanałów Social Media?

25 października 2018
Anna Gołuńska
Jako kreatywny zespół wymyślilibyśmy pewnie multum powodów, ale dla dobra Was – czytelników skupimy się na 3 najważniejszych;)
Więcej
Bez-nazwy-3

MM x lookbook Navona

17 października 2018
Agnieszka Wojt-Kaczmarek
Uwielbiamy wyzwania, zwłaszcza te związane z modą i fotografią. Dlatego w momencie, gdy usłyszeliśmy w słuchawce telefonu „sesja lookbookowa, przyszły tydzień, 100 sukienek” mimo nie lada wyzwania związanego z organizacją przyjeliśmy zlecenie. Dla Teamu Marketingu Modowego nie ma rzeczy niemożliwych! Jednak w dniu sesji, od rana wydawało się, że cały wszechświat jest przeciwko nam i realizacja nie może się udać… AWARIA wszystkie sukienki utknęły w magazynie firmy kurierskiej :D na szczęście szybka interwencja, osobisty odbiór z komornik pozwolił nam usłyszeć pierwszy dźwięk migawki o ustalonej porze i sesja wystartowała zgodnie z planem! W kobiecym towarzystwie, dzień minął zdecydowanie zbyt szybko, przepiękne sukienki...
Więcej
23231679_1648139325242073_7538550053572119391_n

Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion

20 czerwca 2018
Anna Gołuńska
5 lipca 2018 r. w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie, organizowane przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu, którego jesteśmy partnerem i do którego gorąco zachęcamy. E-commerce niewątpliwie jest przyszłością handlu. Już dziś stanowi około 11% całości sprzedaży a według statystyk do 2022 roku ten udział ma wzrosnąć o kolejne 5%. Polska goni resztę świata nie tylko w procentach, ale i w przedsiębiorcach trudniących się handlem internetowym. Razem z nami „szyj na miarę” wiedzę na temat tworzenia i prowadzenia marek odzieżowych. „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion Jeśli chcesz: -poznać know how w tworzeniu i rozwijaniu marek modowych -nawiązać nowe kontakty z osobami...
Więcej
2

La Belle Epoque bajkowa moda najwyższej jakości

24 maja 2018
Agnieszka Wojt-Kaczmarek
Łódź, ul. Tuwima 31. Ozdobna brama i niewielki szyld na domofonie, to ukryte królestwo przepięknych materiałów z których Katarzyna Maciaszczyk tworzy niepowtarzalne gorsety i kreacje na wyjątkowe okazje. W Polsce startupowe marki premium nabierają pewności siebie i tworzą nie tylko produkty, ale też idee i wartości, które przekazują swoim klientkom. La Belle Epoque to brand, stworzony z myślą o kobietach świadomych własnego ciała, które traktują gorset nie tylko jako część garderoby, ale jako sposób na dodanie pewności siebie, uzyskanie perfekcyjnej talii i postawy ciała. Wczoraj mieliśmy przyjemność poznać właścicielkę marki i rozmawiać o tym jak w Polsce wygląda rynek marek premium...
Więcej
1

Inspiracje dla rynku e-commerce w branży fashion czyli kilka słów o VII edycji konferencji “Szyte na miarę”.

26 marca 2018
Marta Sworowska
Za nami VII edycja konferencji “Szyte na miarę – rozwiązania dla branży fashion”! Tym razem spotkanie odbyło się w Łodzi a dzień upłynął na wykładach skupionych wokół tematu branży mody i rozwoju rynku e-commerce. Wysłuchaliśmy kilku ciekawych historii dotyczących budowania marki i biznesu od podstaw. Merytoryczne panele ekspertów pomogły zgłębić tematy związane ze skutecznym marketingiem, promocją w social mediach, zarządzaniem marką czy aspektami prawnymi biznesu w sieci. Takie spotkania są ważne, ponieważ prowadząc biznes online należy zadbać o wiele istotnych kwestii. Rynek ciągle się rozwija, wprowadzane są nowe rozwiązania i nie zawsze jesteśmy w stanie być z tym na bieżąco....
Więcej
blog1

3, 2, 1, start! Czyli podstawowe działania marketingowe o których powinieneś wiedzieć.

21 września 2017
Anna Gołuńska
Prowadzenie działań na kanałach Social Media Znając kierunki i cele firmy tworzona jest spójna strategia na social media. Facebook jest narzędziem zarówno wizerunkowym jak i sprzedażowym, poprzez ciekawy content budujemy relacje z klientami oraz zachęcamy do zaangażownia. Pozyskany ruch na facebooku kierujemy bezpośrednio do strony w celu zwiększania sprzedaży.
Działania na instagramie prowadzone są bardziej pod kątem wizerunkowym, docieramy do klientów z grupy docelowej inną drogą, nie mniej droga zakupowa jest w tym przypadku dłuższa.
Podczas tworzenia reklam, istotne jest zdefiniowanie grupy docelowej, dobranie właściwego formatu/typu reklam i kreowanie wartościowych treści i promowanie ich tak, aby dotarły do jak największej liczby odbiorców...
Więcej
IMG_4369

Praktyki w Marketingu Modowym

15 września 2017
Dominika Tylicka
Studiowanie to wyjątkowy okres w życiu. To czas nowych doświadczeń, nowych wyzwań, ale też praktykowania, trudnej z perspektywy czasu, dorosłości. W moim przypadku jest podobnie. Idąc na studia, jako niepewna swojej drogi zawodowej maturzystka, to czego najbardziej chciałam to rozwinięcie swoich kompetencji, by móc realizować się w przyszłym miejscu pracy. Wybrałam studia ekonomiczne, które uświadomiły mi, że swoją przyszłość chciałabym wiązać z szeroko rozumianym marketingiem. Od początku wiedziałam, że dana branża oprócz ścisłych podstaw, wymaga ciągłego aktualizowania wiedzy. Na szczęście, tok studiów od początku pozwalał mi na dodatkowe obowiązki, dlatego korzystając z tego przywileju oprócz poszerzania wiedzy poprzez literaturę i...
Więcej
VII Polish Businesswomen Congress

VII Polish Businesswomen Congress za nami

22 czerwca 2017
Anna Gołuńska
W dniach 1-2 czerwca 2017 r. w Warszawskim Hotelu Sangate, odbyła się kolejna, VII edycja Polish Businesswoman Congress, organizowana przez magazyn „Businesswoman & life”, której partnerem był Marketing Modowy. Utożsamiając się z wszelkimi projektami mającymi na celu wsparcie kobiecej przedsiębiorczości byliśmy zaszczyceni mogąc wesprzeć również ten event. Tego typu inicjatywy są mi szczególnie bliskie, ponieważ jako właścicielka agencji czuję w sobie misję aktywizacji kobiet do działań biznesowych, wierzenia w siebie jak i w swoje kompetencje. Bycie samodzielną i niezależną Businesswoman, realizującą swoje zawodowe marzenia daje ogrom satysfakcji, ale oczywiście niesie za sobą sporo wyzwań, które często zniechęcają do podjęcia ryzyka,...
Więcej
2

Chcesz być na bieżąco z branżą Fashion?

28 listopada 2016
Anna Gołuńska
Chcesz być na bieżąco z branżą Fashion? Oto zestawienie portali, które powinny figurować na liście Twojej codziennej prasówki! Poniższe serwisy to obowiązkowe pozycje jeśli chcemy być zorientowani w tym co się dzieje w branży – począwszy od trendów, informacji o aktualnych kampaniach reklamowych i działaniach marek po artykuły  opisujące ciekawe casy, które następnie stanowią dobry punkt odniesienia do przyszłych działań. http://fashionpost.pl Artykuły związane z aktualnymi wydarzeniami  modowymi na polskim rynku oraz te najważniejsze ze świata, ujęte w przystępny i rozrywkowy sposób. Zakładka na którą warto zwrócić uwagę to „Kto jest kim“, gdzie znajdziemy artykuły o osobach związanych z branżą – w tym również...
Więcej